Harry van Hest

 

 Als wij Harry van Hest willen voorstellen, moeten we gelijk aanstippen hij is een Belg, een Vlaming en zelfs een Antwerpenaar. Maar hij heeft wel Nederlandse roots !

Zijn grootouders langs vaderskant waren namelijk Tilburgers.

Het was in deze textielstad dat zijn grootvader als gedreven redenaar voordrachten hield waarin hij oa ijverde voor ‘den 8 uren-werkdag’.

Van jongs af aan, bleek dat Harry de sprekersgave van zijn grootvader geërfd had en het feit dat zijn ouders dan ook nog een boekhandel hadden, maakte dat ‘het woord’ in al zijn facetten, zijn ding zou worden.

Hij begon zijn professionele loopbaan bij en van de grootste uitgeverijen in België namelijk Roularta. Hier was hij verantwoordelijk voor het bevorderen van de klantenrelaties. En het gegeven ‘omgang met klanten’ zal dan ook zijn hele verdere carrière beïnvloeden.

Maar niet alleen in de dagdagelijkse praktijk. Want Harry kreeg ook een eigen radioprogramma bij de VRT en presenteerde oa consumentenprogramma's voor televisie.

Toen hij later ook nog zijn eigen communicatiebedrijf startte, bleek hij de theorie en de opgedane klantenervaringen ook nog succesvol te kunnen verzilveren.
Dat hij daarenboven als redacteur en columnist voor diverse kranten en tijdschriften werkt, maakt dat hij de economische actualiteit op de voet volgt.

Toen Guido Thys, als wereld voorzitter van de Klanten Weg jaag Club, hem vroeg om het voorzitterschap van die club voor België op zich te nemen zei hij dan ook onmiddellijk en volmondig ‘ja’!

Het concept van de Klanten Wegjaag Club is dan ook op zijn lijf geschreven. Zijn gave van het woord die hij van huis uit meekreeg, gecombineerd met zijn ervaringen als presentator van tientallen product lanceringen, bedrijfsevents en commerciële debatten maken hem dan ook geknipt als gedreven keynotespeaker met een aparte visie op klanten.

Als je Harry van Hest als Keynote Speaker boekt krijg je dan ook gegarandeerd iemand die:

-  perfect aanvoelt wat zijn publiek wil/niet wil

-  precies weet hoe de interne en externe klantencommunicatie in elkaar zit

-  strategische informatie op een interactieve manier kan overbrengen

-  spontane humor perfect weet te kaderen.

-  kan motiveren en inspireren

-  maanden later nog in de gedachten leeft.

En bovenal Harry is een ‘plezante’ Vlaming ! 

Klik hier voor een YouTube-impressie.
De voorzitter aan het werk op de Vlaamse televisie, de Vlaamse radio en in Nederland.

Neem nú een optie op de Workshop Klanten Wegjagen met Harry van Hest!